Monday, October 10, 2016

Bp Stock Options

BP p. l.c. Gewone aandele Haal Opsomming Data Company beskrywing (soos deur die SEC) BP is een van die wêreld se voorste internasionale olie en gas companiesâ. Ons werk in meer as 80 lande, die verskaffing van ons kliënte met brandstof vir vervoer, energie vir hitte en lig, kleinhandel dienste en petrochemikalieë produkte vir alledaagse items. As 'n globale groep, is ons belange en aktiwiteite gehou of bedryf deur filiale, gesamentlike ondernemings of medewerkers in stand - en onderhewig aan die wette en regulasies van - baie verskillende jurisdiksies. Hierdie belange en aktiwiteite gedek twee sakesegmente in 2009: Exploration and Production en raffinering en bemarking. Die BP-aktiwiteite in 'n lae-koolstof-energie bestuur deur ons Alternatiewe energie sake, wat berig word in ander besighede en korporatiewe. Eksplorasie en Productions aktiwiteite dek drie belangrike gebiede. Stroomop aktiwiteite sluit in olie en natuurlike gas eksplorasie, die veld ontwikkeling en produksie. Meer. Risiko Graad Waar kom BP pas in die risiko grafiek Konsensus Aanbeveling Bykomende Info Analyst Info Navorsing Brokers voordat jy handel Wil jy handel FX wysig gunstelinge Tik tot 25 simbole geskei deur kommas of spasies in die teks boks verskaf. Hierdie simbole sal beskikbaar wees tydens jou sessie vir gebruik op toepaslike bladsye. Pas jou NASDAQ ervaring Agtergrond kleur palet Kies die agtergrond kleur van jou keuse: Haal Soek Kies 'n verstek teikenbladsy vir jou kwotasie soek: Real-Time After Hours Pre-mark Nuusflits Haal Opsomming Haal Interaktiewe Kaarte verstek Neem asseblief kennis dat as jy maak jou keuse, sal dit van toepassing wees op alle toekomstige besoeke aan NASDAQ. As, te eniger tyd, jy belangstel in terug te keer na ons standaard instellings is, kies asseblief verstek hierbo. As jy enige vrae het of enige probleme in die verandering van jou standaard instellings teëkom, stuur 'n epos isfeedbacknasdaq. Bevestig asseblief u keuse: Jy het gekies om jou verstek vir die Wikiquote Search verander. Dit sal nou jou verstek teikenbladsy wees nie, tensy jy jou verstellings weer verander, of jy jou koekies te verwyder. Is jy seker jy wil om jou stellings te verander Ons het 'n guns te vra asseblief jou advertensie blokkering uit (of werk jou instellings om te verseker dat JavaScript en koekies aangeskakel), sodat ons kan voortgaan om jou te voorsien met die mark nuus eerste-koers en data youve gekom om te verwag van us. BP PLC (BP) Opsie ketting Real-Time After Hours Pre-mark Nuusflits Haal Opsomming Haal Interaktiewe Kaarte verstek Neem asseblief kennis dat wanneer jy jou keuse maak, sal dit van toepassing wees op alle toekomstige besoeke aan NASDAQ. As, te eniger tyd, jy belangstel in terug te keer na ons standaard instellings is, kies asseblief verstek hierbo. As jy enige vrae het of enige probleme in die verandering van jou standaard instellings teëkom, stuur 'n epos isfeedbacknasdaq. Bevestig asseblief u keuse: Jy het gekies om jou verstek vir die Wikiquote Search verander. Dit sal nou jou verstek teikenbladsy wees nie, tensy jy jou verstellings weer verander, of jy jou koekies te verwyder. Is jy seker jy wil om jou stellings te verander Ons het 'n guns te vra asseblief jou advertensie blokkering uit (of werk jou instellings om te verseker dat JavaScript en koekies aangeskakel), sodat ons kan voortgaan om jou te voorsien met die mark nuus eerste-koers en data youve gekom om te verwag van us. BP PLC ADR (VSA NYSE) P / V-verhouding (TTM) die prys tot verdienste (P / E) verhouding, 'n belangrike maatstaf vir, word bereken deur die aandele mees onlangse sluitingsprys BP deur die som van die verwaterde verdienste per aandeel uit voortgesette bedrywighede vir die sleep tydperk van 12 maande. Verdienste per aandeel (TTM) 'n maatskappy se netto inkomste vir die sleep tydperk van twaalf maande uitgedruk as 'n dollar bedrag per uitstaande ten volle verwaterde aandele. Markkapitalisasie Besin die totale markwaarde van 'n maatskappy. Markkapitalisasie word bereken deur die aantal uitstaande aandele deur die aandele prys te vermenigvuldig. Vir maatskappye met verskeie algemene klasse aandele, markkapitalisasie sluit beide klasse. Aandele Uitstaande getal aandele wat tans gehou word deur beleggers, insluitend beperkte aandele besit word deur die maatskappy se beamptes en insiders sowel as dié wat deur die publiek. Openbare Float Die aantal aandele in die hande van die openbare beleggers en beskikbaar te handel. Om te bereken, te begin met 'n uitstekende totale aandele en trek die aantal beperk aandele. Beperkte voorraad is tipies wat uitgereik word aan maatskappy insiders met beperkings op wanneer dit kan verhandel. Dividendopbrengs 'n maatskappy se dividend uitgedruk as 'n persentasie van sy huidige aandeelprys. Sleutel Stock Data P / V-verhouding (TTM) EPS (TTM) Market Cap-aandele uitstaande Openbare Float Yield Laaste Dividend ex-dividend datum aandele verkoop Kort Die totale aantal aandele van 'n sekuriteit wat kort verkoop het en nog nie teruggekoop. Verander van verlede Persentasie verandering in kort belangstelling van die vorige verslag aan die mees onlangse verslag. Ruil rapporteer kort rente twee keer 'n maand. Persent van Float Totaal kort posisies met betrekking tot die aantal aandele beskikbaar te handel. Kort Belang (09/15/16) aandele verkoop kort Verandering van verlede Persent van Float geldvloei opswaai / Downtick verhouding Geld vloei meet die relatiewe koop en verkoop van druk op 'n voorraad, gebaseer op die waarde van ambagte op 'n opswaai in die prys en die waarde van ambagte gemaak op 'n downtick in die prys. Die begin / ondertoe verhouding word bereken deur die waarde van uptick ambagte te deel deur die waarde van downtick ambagte. Net geld vloei is die waarde van uptick ambagte minus die waarde van downtick ambagte. Ons berekeninge is gebaseer op omvattende, vertraag aanhalings. Stock geldvloei opswaai / Downtick Handel verhouding Real-time VSA voorraadkwotasies weerspieël ambagte berig deur net Nasdaq. Internasionale Papier Koerse is vertraag soos per die vereistes ruil. Indekse kan real-time of uitgestel na tyd tempel op indeks kwotasie bladsye vir meer inligting oor die vertraging tye. Haal data, behalwe VSA voorrade, wat deur ses finansiële inligting. Data word as is slegs vir inligting doeleindes en is nie bedoel vir doeleindes van handeldryf. SES Finansiële Inligting (a) nie enige uitdruklike of geïmpliseerde waarborge van enige aard met betrekking tot die data, insluitend maak, sonder beperking, enige waarborg van verhandelbaarheid of geskiktheid vir 'n spesifieke doel of gebruik en (b) is nie aanspreeklik wees vir enige foute, onvolledigheid, onderbreking of vertraging, optrede in afhanklikheid van enige inligting, of vir enige skade wat daaruit voortspruit. Data kan doelbewus vertraag word op grond van verskaffer vereistes. Al die onderlinge fonds en ETF inligting vervat in hierdie vertoning is verskaf deur Lipper, 'n Thomson Reuters Company, onderhewig aan die volgende: Kopiereg Thomson Reuters. Alle regte voorbehou. Enige kopiëring, heruitgeven of herverdeling van Lipper inhoud, insluitende deur caching, rame of 'n soortgelyke middel, word uitdruklik sonder die vooraf skriftelike toestemming van Lipper verbied. Lipper sal nie aanspreeklik wees vir enige foute of vertragings in die inhoud, of vir enige aksies wat geneem is in afhanklikheid daarop wees. Bond aanhalings is opgedateer in real-time. Bron: Tullett Prebon. Valuta kwotasies opgedateer in real-time. Bron: Tullet Prebon. Fundamentele skattings maatskappy data en ontleder wat deur FactSet. Kopiereg FactSet Navorsing Systems Inc. reserved. A Loop Deur verkoopopsies Met BP Verlede week het ek verkoop 'n paar sit op BP (BP), direk na die oordeel wat die deur vir 'n potensiële 18 meer miljard in laste geopen spruit uit dat die Golf van Mexiko oliestorting vanaf 2010 BP aandele prys verkoop skerp op die nuus, en ek het besluit dat dit 'n geleentheid om by my bestaande posisie. Sedert ek 'n lae is op investable fondse, het ek besluit om 'n paar sit op BP voorraad te verkoop. 'N put is 'n opsies kontrak wat toelaat dat die opsies koper om 'n aantal aandele te verkoop teen 'n gegewe prys op 'n gegewe datum in die toekoms. Die aantal aandele per elke opsies kontrak is 100. Mense koop verkoopopsies om hulself te beskerm teen 'n daling in pryse en hul verliese te beperk. Mense wat verkoopopsies te koop is dus óf verskansing hul blootstelling of selfs probeer om 'n weddenskap dat pryse gaan daal plaas. Vir die reg om 'n aantal aandele te verkoop teen 'n gegewe prys in die toekoms, die opsies koper betaal die opsies verkoper 'n premie, wat in wese die koste van die verbintenis agter die opsie. In my geval, ek verkoop 'n verkoopopsie op BP op 'n staking van 44, wat verstryk in April 2015. Ek het 'n opsies premie van ongeveer 2,25 per opsie. Dit beteken dat die opsies koper betaal 225 vir die reg, maar nie die verpligting, om my te verkoop 100 aandele van BP op 44 per aandeel in April 2015 (die persoon wat ek die opsie om verkoop) Ek het basies twee moontlike uitkomste van hierdie transaksie : die eerste uitkoms is dat aandele van BP verkoop vir meer as 44 per aandeel teen die tyd dat die opsies wat ek verkoop verval in April 2015. as gevolg hiervan, die opsies kontrakte verstryk waardeloos, en ek eindig met die 225 in premie op my rekening . Die nadeel van hierdie uitkoms is dat ek gemis het op alle moontlike winste bo 44 per aandeel, indien die put nooit uitgeoefen. Die tweede uitkoms is dat aandele van BP verkoop vir minder as 44 per aandeel teen die tyd dat die opsies verval in April 2015. As gevolg hiervan, sal ek moet 100 aandele van BP koop vir elke opsies kontrak Ek verkoop aan die koper van die put opsie. As aandele van BP verkoop vir 40 per aandeel in April 2015, het ek willens en wetens te koop aandele teen sowat 4 laer as die huidige pryse. Alles is nie sleg nie maar omdat ek ontvang 2,25 per elke aandeel, wat in wese verlaag die koste sowat 41,75 per aandeel. Daarbenewens koop by 41,75 seker slae koop by 44 of 45 per aandeel volslae. Die aandeel is verkoop ongeveer 45 onmiddellik na die ongunstige hofuitspraak. In beide eerste en tweede uitkomste, ek is nie in aanmerking kom om enige dividende op BP ontvang, aangesien die koper van die verkoopopsie daardie aandele hou in sy eie makelaars rekening. As uitgeoefen onder die tweede scenario, sou ek die eienaar van 'n BP-aandele en die vet dividende ontvang (met die aanvaarding dat hulle nie sny of opgeskort). Slim lesers kan sien dat so lank as wat die aandele prys is plat of up, kry ek die premie te hou. As die aandeelprys is af, kry ek om aandele te koop in 'n maatskappy Ek is geïnteresseerd in, maar teen 'n laer prys. Dit is 'n wen-wen vir my, wat effens kantel die kans op sukses in my guns. Maar ek gebruik die premies van die wan ek verkoop om aandele te koop in BP, wat beteken dat vir elke put kontrak Ek verkoop, kon ek vyf aandele te koop in BP en sal verdien 'n mooi dividend tjek op daardie aandele vir die komende jaar kom. As aandele te verkoop vir meer as 44 in April 2015, sal ek in wese verdien vyf aandele vir elke opsies kontrak ek op BP verkoop. Selfs as ek moet BP koop teen 44, sou my inskrywing prys veel beter wees in vergelyking met die aankoop van die voorraad volslae vandag. Dus, ek sien verkoop plaas op aandele as 'n strategie met geen risiko van verlies. Hier kom die gevaar in die verkoop van wan mdash die moontlikheid vir Wipeout risiko as gevolg van oormatige benutting. Letrsquos aanvaar dat my portefeulje ter waarde van 10,000, en ek verkoop 'n put op BP met 'n staking van 44. As die waarde van BP voorraad het met 50 April 2015, en ek nodig het 4400 tot BP voorraad te koop, terwyl die waarde van my algehele portefeulje het met 50 tot April 2015, sou ek byna uitgewis word (met die aanvaarding ander aandele in my portefeulje ook afneem met 50). Omdat hy dan 'n baie versigtig wanneer speel met hefboom is die sleutel. Ek verkoop slegs wan sporadies en net dit aan maatskappye Ek wil graag volstrekte koop, maar wie se pryse is bietjie te ryk vir my smaak vandag. Daarbenewens het ek seker te maak dat die potensiaal uitleg as al wan uitgeoefen nie meer as 25 van die rekening waarde op die beurs rekening waardeur ek doen opsies handel. Volledige openbaarmaking: Lank BP en kort BP wan. Artikel gedruk InvestorPlace Media, investorplace / 2014/10 / loop-sit-opsies-BP /.FREE registrasie vereis om voort te gaan. Jy het 6 bladsye besigtig binne die laaste 6 uur. Om voort te gaan, moet jy registreer by Stock Options Channel vir 'n onbeperkte uitsig bladsy en ons gratis weeklikse nuusbrief, deur die aangaan onder jou naam en e-posadres. Registrasie is heeltemal gratis. Deur te registreer, stem jy in om ons privaatheid beleid amp terme van gebruik. As jy in Kanada, moet jy kliek hier vir alternatiewe registrasie bladsy. Probleme met jou registrasie knelpunt Aktiveer jou leser om ons koekie te los ontvang. Ander vrae E-pos ons by: infostockoptionschannel BP Options ketting www. StockOptionsChannel Kopiereg kopieer 2012 - 2016, is All Rights Reserved Niks in Stock Options Channel bedoel om beleggingsadvies wees, en ook nie verteenwoordig die mening van, die raad vir, of aanbevelings deur BNK Invest Inc of enige van sy filiale, filiale of vennote. Nie een van die inligting hierin vervat vorm 'n aanbeveling dat 'n bepaalde sekuriteit, portefeulje, transaksie, of beleggingstrategie is geskik vir enige spesifieke persoon. Alle kykers stem saam dat onder geen omstandighede Invest, Inc. sal BNK sy filiale, vennote, beamptes, werknemers, vennote, of agente aanspreeklik wees vir enige verlies of skade wat veroorsaak word deur jou vertroue op inligting wat verkry word gehou. Met die besoek en gebruik of die lees van hierdie webwerf, stem jy in tot die volgende Full Disclaimer amp Voorwaardes en Privaatheidsbeleid. Video widget en mark videos aangedryf deur Market News Video. Haal en opsie data vertraag ten minste 15 minute voorraad kwotasie data aangedryf deur Ticker Technologies. en Mergent. Kontak Stock Options Channel Ontmoet ons redaksie.


No comments:

Post a Comment