Tuesday, October 18, 2016

Moving Average 4 Uur Chart

Die MACD en bewegende gemiddeldes Ons hoor dikwels handelaars praat oor die handel met die tendens en dat 'n klassieke koopgeleentheid is 'n terugsakking tot ondersteuning in 'n uptrend en 'n klassieke verkoop geleentheid as 'n tydren tot weerstand. Maar hoe doen ons identifiseer hierdie twee situasies 'N Paar weke gelede in dié rubriek, het ons gepraat oor die belangrikheid van die 200-dag Eenvoudige bewegende gemiddelde as 'n groot hulpmiddel om te help identifiseer die tendens. As die mark beweeg op en bo die bewegende gemiddelde, die neiging is en ons moet kyk vir Buys. As die mark is onder die bewegende gemiddelde en af ​​beweeg, die neiging is af en ons moet kyk vir Verkoop. Hierdie eenvoudige aanwyser kan ook gebruik word op die intraday kaarte Juis hiervoor. Vandag, sou ek graag 'n tweede aanwyser voeg om 'n grafiek. die MACD. Hierdie aanwyser meet die afstand tussen twee verskillende bewegende gemiddeldes. Die 12-tydperk en die 26-tydperk is normaalweg die verstek. Ons voeg dan 'n 9-tydperk bewegende gemiddelde om daardie verskil en ons kry die MACD. Hierdie instrument is ontwerp om ons beter tyd help ons toetrede tot 'n handelsmerk, sodat die sleutel is om dit te gebruik in 'n omgewing waar dit meer betroubaar seine kan bied. Hierdie grafiek wat ek hier gepos is 'n 4-uur grafiek van die US30. Dit is die Dow Jones Industrial Average dat baie FXCM kliënte kan handel as 'n CFD. Maar ek gebruik dit as dit bied die ideale omgewing waarin ons twee aanwysers kan gebruik as die begin van 'n fondament van 'n verhandeling benadering. Hierdie mark beweeg het sterk en het bo die 200-tydperk Eenvoudige bewegende gemiddelde sedert dit oorgesteek het op 1 Desember van 2010. Dit is die omgewing waar ons wil terugsakkings koop af te steun. Of ons kan net gebruik die MACD crossover as die sein in die handel te betree. Sodra die kers sluit, gaan ons om te sien of die crossover gebeur. Die sleutel hier is dat die kers het om naby aan die crossover en vir Buys bevestig, die crossover het om plaas onder die lyn nul neem. Daar is twee voorbeelde op hierdie grafiek. As dit die geval is, het ons eenvoudig te koop by die oop van die volgende kers en dan plaas ons stop onder die lae. 2 risiko:: beloning verhouding vir 'n teiken, kan ons die 1 gebruik. As ons waag 100 pitte, moet ons kyk vir 200 pitte in potensiële wins te maak. Natuurlik vir 'n verkoop, sou ons wil bemark word handel onder die 200-tydperk Eenvoudige bewegende gemiddelde en verkoop 'n crossover wat plaasvind bokant die lyn nul. Die DailyFX Trading Kursus bied 'n volledige les net oor die gebruik van bewegende gemiddeldes en die MACD. Live kliënte het vrye toegang tot die materiaal. Die login gebruik om toegang te verkry tot die kursus by die skakel hierbo is dieselfde inligting gebruik om toegang te verkry tot jou lewe FXCM rekening. As jy nog nie 'n lewendige FXCM kliënt, e-pos ons by instructordailyfx en ons kan jy 'n tydelike login bied, sodat jy kan sien hoe ons ondersteun ons kliënte hier by FXCM. Sterkte met jou handel DailyFX bied forex nuus en tegniese ontleding op die tendense wat die internasionale valutamarkte beïnvloed. Leer forex met 'n gratis praktyk rekening en handel kaarte van FXCM. Moving Gemiddeld aanwyser bewegende gemiddeldes gee 'n objektiewe maatstaf van tendens rigting deur glad prys data. Normaalweg bereken deur die sluiting van die pryse, kan die bewegende gemiddelde ook gebruik word met mediaan. tipies. geweegde sluiting. en 'n hoë, lae of oop pryse asook ander aanwysers. Korter lengte bewegende gemiddeldes is meer sensitief en vroeër te identifiseer nuwe tendense, maar ook meer vals alarms te gee. Meer bewegende gemiddeldes is meer betroubaar, maar minder responsief, net die optel van die groot tendense. Gebruik 'n bewegende gemiddelde wat is die helfte van die lengte van die siklus wat jy dop. As die siklus lengte piek-tot-piek is ongeveer 30 dae, dan is 'n 15 dag bewegende gemiddelde gepas. As 20 dae, dan is 'n 10 dag bewegende gemiddelde gepas. Sommige handelaars sal egter 14 en 9 daagse bewegende gemiddeldes vir die bogenoemde siklusse gebruik in die hoop vir die opwekking van seine effens voor die mark. Ander ten gunste van die Fibonacci-getalle van 5, 8, 13 en 21. 100 tot 200 Dag (20 tot 40 Week) bewegende gemiddeldes is gewild vir langer siklusse 20-65 Day (4 tot 13 Week) bewegende gemiddeldes is nuttig vir intermediêre siklusse en 5 tot 20 dae vir 'n kort siklusse. Die eenvoudigste bewegende gemiddelde stelsel genereer seine wanneer die prys gaan oor die bewegende gemiddelde: Gaan lank as prys kruisies om bo die bewegende gemiddelde van onder. Gaan kort wanneer die prys kruisies om onder die bewegende gemiddelde van bo. Die stelsel is geneig om whipsaws in wat wissel markte, met die prys kruising heen en weer oor die bewegende gemiddelde, die opwekking van 'n groot aantal valse seine. Om dié rede, bewegende gemiddelde stelsels gewoonlik in diens filters om whipsaws verminder. Meer gesofistikeerde stelsels gebruik meer as een bewegende gemiddelde. Twee Bewegende Gemiddeldes gebruik 'n vinniger bewegende gemiddelde as 'n plaasvervanger vir sluitingsprys. Drie Bewegende Gemiddeldes gebruik van 'n derde bewegende gemiddelde te identifiseer wanneer die prys is wat wissel. Veelvuldige Bewegende Gemiddeldes gebruik 'n reeks van ses vinnig bewegende gemiddeldes en ses stadig bewegende gemiddeldes aan mekaar bevestig. Verplaas Bewegende Gemiddeldes is nuttig vir-tendens volgende doeleindes, die vermindering van die aantal whipsaws. Keltner kanale bands geplot op 'n veelvoud van gemiddelde ware omvang te filtreer bewegende gemiddelde CROSSOVER. Die gewilde MACD (bewegende gemiddelde Konvergensie divergensie) aanwyser is 'n variasie van die twee bewegende gemiddelde stelsel, geplot as 'n ossillator wat die stadig bewegende gemiddelde trek uit die vinnig bewegende gemiddelde. Daar is verskillende tipes van bewegende gemiddeldes, elk met hul eie eienaardighede. Eenvoudige bewegende gemiddeldes is die maklikste om te bou nie, maar ook die mees vatbaar vir ondergang. Geweegde bewegende gemiddeldes is moeilik om te bou, maar betroubare. Eksponensiële bewegende gemiddeldes behaal die voordele van gewig gekombineer met gemak van die konstruksie. Wilder bewegende gemiddeldes word hoofsaaklik gebruik in aanwysers ontwikkel deur J. Welles Wilder. Basies dieselfde formule as eksponensiële bewegende gemiddeldes, gebruik hulle verskillende gewigte mdash waarvoor gebruikers moet voorsiening maak. Aanwyser paneel wys hoe om 'bewegende gemiddeldes. Die verstek is 'n 21 dag eksponensiële bewegende average. Here8217s n groot veelsydige handel strategie wat gebruik kan word om te koop en te verkoop tendens terugskrywings of te koop dalings in 'n gevestigde up tendens of verkoop tydrenne in 'n gevestigde af tendens. Aanwysers: 200 Tydperk Eksponensiële bewegende gemiddelde MAAngle met verstekstelling Voorkeur tyd raam (s): 4 Uur Trading sessies: Enige gewenste valuta pare: Majors Geld Kruise 4H euro / dollar Chart: Hoe om 'n handelsmerk te voer soos die bogenoemde grafiek illustreer, gaan kort na die oop van die volgende bar wanneer die prys ambagte onder die 200 EMO en MAAangle aanwyser bar kleur bruin. Inteendeel, gaan lank op die oop van die volgende bar wanneer die prys ambagte bo die 200 EMO en MAAngle bar kleur groen. In 'n gevestigde up tendens, gaan lank wanneer die MAAangle bar kleur van geel of bruin tot groen (koop dips). In 'n gevestigde af tendens, gaan kort wanneer die MAAangle bar kleur van geel of groen tot bruin (verkoop saamtrekke). Sien die handel voorbeeld hieronder vir 'n beter begrip van die handel konsep. Klik op die grafiek om dit te vergroot. Prys bo die tydperk 200 bewegende gemiddelde Wag vir die MAAngle om te verander van bruin of geel tot groen kleur Voer lang handel Plaas stop verlies onder die vorige swing lank of 1 pit onder die 200 EMO. Prys doel voor oë: Risiko X 1.5 of beter (d. w.z gevaar 50 pitte tot 75 pitte maak) Alternatiewe Neem Wins metode: Neem wins op die vorige swing hoë vlak (weerstand). Prys onder die tydperk 200 bewegende gemiddelde Wag vir die MAAngle om te verander van groen of geel tot bruin kleur Voer kort handel Plaas stop verlies bo die vorige swaai hoog of 1 pit bo die 200 EMO. Prys doel voor oë: Risiko X 1.5 of beter (d. w.z gevaar 80 pitte 120 pitte te maak) Alternatiewe neem wins metode: Neem wins op die vorige swing lae vlak (ondersteuning). 4 uur Forex Trend volgende strategie met bewegende Gemiddelde. 8.2 uit 10 gebaseer op 10 graderings Related Posts: Aflaai Forex Analyzer PRO vandag gratis Brand New Forex System Met Super akkurate en vinnige seine genereer tegnologie. Forex Analyzer PRO genereer koop en seine te verkoop op jou grafiek met akkuraatheid laser en nooit REPAINTS tot 200 Pips elke dag koop en verkoop Forex Seine Gevorderde Daily omvang verklikker E Mobile Trading Alert Geen oorverf of nalopend Ons respekteer altyd jou privaatheid op Dolphintrader. Best bewegende gemiddelde om tendens toon. Daar is altyd die ou probleem van MA wat hulle óf te vinnig of te stadig meeste van die tyd, amp in 10 van die tyd wat hulle pas. Dit is omdat die feit dat die prys self die beweging van die MA amp dikteer nie andersom nie. As jy hierdie probleem eendag kan oplos, kan jy 'n oplossing gekry het vir een van die grootste probleme waarmee MA handelaars. Ek het begin soek na 'n oplossing vir die probleem 3 maande gelede. Net probeer om 'n aangepaste MA waarin hy hom nie net in die spoed van die prys, maar ook in die gemoed van die prys aan te pas ontwikkel. Byvoorbeeld, as die prys is 'n vinnige, my MA moet vinnig wees, maar dit sal nog steeds lag, as die prys is stadig in sy beweging, moet my MA stadig en so aan. Oor die bui van die prys, ek probeer om 'n manier waarop die formule self van die MA afslag sterk tendense, files, V vormige terugskrywings amp so aan te kry. Ek dont regtig nodig het om elke enkele patroon in die formule sluit, want ek weet dit is onmoontlik om dit te doen sou wees, maar ek moet net terugskrywings, files amp tendens krag sluit. Wil my geluk, ek is nog vroeg in my navorsing. Oor MAS. Vir MA 'n plat plek wat jy nodig het ten minste 3 bewegende gemiddeldes. Want dit om terugskrywings sien wat jy nodig het verskeie bewegende gemiddeldes rigting heeltemal verander deur hulself trek of af agter 'n lang termyn MA. Eerste die tendens sal verander op 1 minuut, dan 5 minute kaarte, dan 10, dan 15 minute kaarte en so aan totdat die groot tendens op groot skaal kaarte changes. Simple 4 Uur System geword Mei 2007 Status: Trend Trader 147 Posts Dit is my 1 post hier en ek het gedink ek sal begin deur my stelsel deel. Sy redelik maklik in benadering en begrip. 100 Eenvoudige bewegende gemiddelde Damiani Volatmeter MACD - 15,26,9 4 uur grafiek - EURCHF Die 100 Eenvoudige bewegende gemiddelde dien as 'n ondersteuning / weerstand lyn soos dit bekend staan ​​om gebruik te word deur die groot banke en finansiële instellings, 'n self-fulfilling prophecy, so te sê. Lang: Neem 'n lang handel wanneer die prys meer as 100 SMA sluit en MACD histogram gaan bo 0 lyn. Kort: Neem 'n kort handel wanneer die prys sluit onder die 100 SMA en MACD gaan onder 0. Herbetreding: Wanneer die prys, een keer 'n lang of kort sein gegee het, terug op terug na die 100 SMA, weer in die rigting wat jy het die eerste keer. Dit word aanbeveel om dit te doen die eerste 2 keer die prys treffers die 100 SMA en 'n horlosie te hou daarna. Ingegaan inskrywing: Wanneer 'n kroeg is meer as 100 pitte, wag vir 'n retracement te voorkom teenoor die 100 SMA lyn en dan ingaan. Dit sal julle verlos van onnodige trek af. Skalering: Ek neem persoonlik 3 posisies per handel. Ek stel my eerste TP 40, 2 TP 70 en laat die derde posisie hardloop met Stoploss by gelykbreek. As 'n voorbeeld, wanneer my handel treffers die eerste teiken, ek het die tweede plek om gelykbreek en laat die derde soos dit is. Wanneer die 2de posisie is getref, Ek skuif die 3de tot gelykbreek, gee die handel genoeg ruimte om asem te haal. Ek kyk dan vir die prys om terug te kom, toe te voeg tot die posisie, as dit oop is. By tye, wanneer die prys terug na die 100 SMA kom, ek kry gestop uit by gelykbreek, gee my 100 pitte op 2 posisies. Dit is 'n tendens volgende stelsel, en het sy slegte dae. Te vermy om vasgevang in 'n reeks, ek gebruik die Volatmeter aanwyser. Dit is tot dusver die beste aanwyser ek gesien het wat help opspoor n wissel 'n trending mark. Ek sal probeer en heg 'n paar foto's van die verlede ambagte, sodat die hele idee duidelik. Ek het geen idee waar jy meer daaroor kan vind nie, maar ek kan jou vertel hoe ek dit gebruik. Wanneer die wit streep kruis bo die groen, het ek die mark gesien begin van 'n reeks of reeds daarin geloop. Wanneer die groen kruise bo die wit, het ek mark gesien om in 'n tendens kan kort termyn of 'n lang. Ek het geen kennis van die kompetisie. Dankie vir die deel van jou idees. Ek hou van die volatimeter. Sal jy omgee deel van jou gedagtes oor hierdie aanwyser en laat my weet hoe ek kan vind meer uit oor dit wat ek verstaan ​​Mnr Damiani gewen 2de prys in 'n EA kompetisie verlede jaar het ek melding gemaak van die SL deel in 'n post 7. Nee, ek het nie gebruik MACD vir re-entry. Ek tree wanneer dit raak die 100 SMA. Hier is 'n voorbeeld. Ek het 'n koop stop by 1,65064 verspreiding, regs by die 100 SMA. Handel is geaktiveer en prys het 2 pitte onder om 1,6504, en dan gaan terug tot 1,6542, 8 pitte naby aan die prys waar ek beweeg my SL is. Dit is die hoë tot dusver. Ek het 'n paar vrae. Wat doen jy as 'n SL Het jy die MACD gebruik vir terugkeer Het jy weer in te voer op 'n tikkie van die 100mA met geen ander bevestiging


No comments:

Post a Comment