Sunday, October 9, 2016

Hoekom Sal Ek Weer Handel Die Forex Mark

Hoekom sal ek weer Handel Die Forex mark Sover ek is bekommerd, is daar geen ander sake wat so opwindend soos forex. Ek het nog oor die toekomstige. Hoekom? Vir hierdie twee redes: 1. Grootte Die forex mark is die grootste in terme van volume verhandel in die wêreld met sowat $ 4,0 triljoen gemiddelde daaglikse omset. Dit is 'n baie vloeibare mark, wat beteken dat die bedrag van die koop en verkoop volume gebeur op enige gegewe tyd is baie hoog. 2. 24 HR Trading Ek was nogal verbaas dat met forex mark, kan ek handel 24 uur per dag. Ek kon in 'n ambag te sit op 8 uur soggens afspreken, of 8 uur 's avonds, of 03:00 Dit het nie saak gemaak. Die forex mark begin elke dag in Australië en eindig in New York. Die groot sentra is Sydney, Hongkong, Londen en New York. Ek het gevind dat Sydney en Hong Kong 'n bietjie stadig. Londen en New York was meer potensiaal vir my. Om hierdie rede, diegene met voltydse werk kan handel Forex ná werk en dis regtig aantreklik. Na die verdubbeling van my geld binne net twee weke, het ek gevoel asof ek die finansiële sewende hemel bereik het. Maar wat is die forex mark? En kan jy goeie geld met dit? definisie Die forex mark is 'n mark waar die deelnemers in staat om geld te maak deur die koop en verkoop van geldeenhede byvoorbeeld banke, verskansingsfondse kleinhandel handelaars en ander. Forex is gedoen deur middel van 'n makelaar. Ek persoonlik gebruik FX-Pro. Die ander groot makelaars is Windsor Brokers, FXCM, Alpari, Dukascopy. Daar is nog vele meer. 'N Woord van waarskuwing, al is. Jy moet jou due diligence doen voor deponeer geld met enige van hulle. groot geldeenhede Sedert forex is die verhandeling van geldeenhede, is daar 'n sekere taal wat gebruik word in die forex mark. Die mark handel gewoonlik met simbole. USD, GBP, AUD, YEN is sulke voorbeelde. Hulle staan ​​vir die Amerikaanse dollar, Groot-Brittanje pond, Australiese dollar en Japannese jen onderskeidelik. Ons het ook die groot munt pare. Die EURUSD word beskou as 'n groot paar. Fundamentele en Tegniese Analise Daar is twee belangrike maniere om te analiseer die forex mark vir handel. Fundamentele en Tegniese ontleding. Fundamentele ontleding is die studie van hoe die wêreldwye ekonomiese nuus en ander nuusgebeure beïnvloed finansiële markte. Die aankondiging BBP en rentekoers is groot nuus dat die forex mark beïnvloed. Die USAs NFP datum aankondiging is ook 'n dag wat stadige beweging sien in die forex mark voor handelaars geld maak (of geld verloor) ná die aankondiging. Tegniese ontleding aan die ander kant bestudeer die prys beweging op 'n grafiek van 'n sekere geldeenheid paar. Patrone wat geneig is om hulself te herhaal word gesoek. Ondersteuning en weerstand vlakke is een so 'n voorbeeld. Hoekom mense dont Maak Geld in die forex mark Dit is baie maklik om te gulsig in die forex mark. Ek het geleer dat al te goed. Jy kan 'n handelsmerk te plaas, en as dit gaan om jou guns, en jy waarskynlik 15, 20 of 40 dollar, jy besluit om 'n ander handel te plaas, vir absoluut geen logiese rede. Of 'n mens kan 'n handelsmerk te plaas, en dit gaan in hul guns. Mens sou dan besluit die winste waar hulle voorheen besluit bloot as gevolg van gierigheid te neem nie. Hulle wil meer te kry. Sommige forex handelaars ook te veel risiko van 'n bedryf van die begin af. Die punt hier is dat gierigheid is 'n vinnige vernietiger van forex rekeninge. Kyk gerus na hierdie webwerwe vir meer inligting: babypips Investopedia forextrading. about graag hierdie post? Deel dit! En onthou, jou kommentaar is baie welkom.


No comments:

Post a Comment