Thursday, October 6, 2016

Eu Koolstof Handel Stelsel

Die EU emissiehandel stelsel (EU ETS) Die EU emissiehandel stelsel (EU ETS) is 'n hoeksteen van die EU onderling beleid om klimaatsverandering en die sleutel instrument vir die vermindering van kweekhuisgasvrystellings koste-doeltreffend te bestry. Dit is die wêreld se eerste groot koolstof mark en bly die grootste een. bedryf in 31 lande (al 28 EU-lande plus Ysland, Liechtenstein en Noorweë) beperk uitstoot van meer as 11,000 swaar-energie met behulp van installasies (kragstasies amp industriële plante) en aanbied bedryfstelsel tussen hierdie lande dek ongeveer 45 van die EU onderling kweekhuisgasvrystellings. A pet en handel stelsel Die EU ETS werk op die pet en handel beginsel. A cap is ingestel op die totale bedrag van sekere kweekhuisgasse wat gebruik kan word uitgestraal deur installasies wat deur die stelsel. Die pet is verminder met verloop van tyd, sodat die totale uitstoot val. Binne die cap, maatskappye ontvang of koop emissierechten wat hulle kan handel met mekaar as dit nodig is. Hulle kan ook koop beperkte hoeveelhede internasionale krediete uit-emissie spaar projekte regoor die wêreld. Die beperking op die totale aantal toelaes beskikbaar verseker dat hulle 'n waarde. Na elke jaar moet 'n maatskappy genoeg toelaes te gee aan al sy uitlatings te dek, anders swaar boetes opgelê. Indien 'n maatskappy sy uitlatings verminder, kan dit die vrye toelaes hou om sy toekomstige behoeftes te dek of anders verkoop dit aan 'n ander maatskappy wat 'n tekort aan toelaes. Trading bring buigsaamheid wat verseker uitstoot gesny waar dit die minste kos om dit te doen. 'N robuuste koolstof prys bevorder ook beleggings in skoon, lae-koolstof tegnologie. Belangrike kenmerke van fase 3 (2013-2020) Die EU ETS is nou in sy derde fase uitvoering aansienlik verskil van fases 1 en 2. Die belangrikste veranderinge is: 'n Enkele, EU-wye pet op die uitstoot van toepassing in die plek van die vorige stelsel van nasionale pette veiling is die verstek metode vir die toekenning van toelaes (in plaas van gratis toekenning), en geharmoniseerde toekenning reëls van toepassing op die toelaes nog weggegee gratis Meer sektore en gasse ingesluit as 300 miljoen toelaes ter syde te stel in die Nuwe inkomelinge Reserve aan die ontplooiing van innoverende hernubare energie tegnologie en koolstof vang en stoor te finansier deur middel van die NER 300 program sektore en gasse bedek die stelsel sluit die volgende sektore en gasse met die fokus op die uitstoot wat gemeet kan word, berig en geverifieer met 'n hoë vlak van akkuraatheid: koolstofdioksied (CO 2) van die industrie sektore krag en hitte generasie energie-intensiewe insluitend olieraffinaderye, staalwerke en produksie van yster, aluminium, metale, sement , kalk, glas, keramiek, pulp, papier, karton, sure en grootmaat organiese chemikalieë kommersiële lugvaart laggas (N 2 O) van die produksie van salpetersuur, Adipic, glyoxal en glyoxlic sure perfluorkoolstoffen (PFCs) van aluminiumproduksie Deelname aan die EU ETS is verpligtend vir maatskappye in dié sektore. maar in sommige sektore net plante bo 'n sekere grootte is ingesluit sekere klein installasies kan uitgesluit word as regerings in plek gestel fiskale of ander maatreëls wat hulle uitstoot sal sny deur 'n gelykwaardige bedrag in die sektor lugvaart, tot 2016 die EU ETS slegs van toepassing op vlugte tussen lughawens in die Europese Economische Ruimte (EER). Die lewering van uitstoot vermindering Die EU ETS het bewys dat om 'n prys op koolstof en handel daarin kan werk. Emissies van installasies in die skema val soos bedoel uitvoering maak met sowat 5 in vergelyking met die begin van fase 3 (2013) (sien 2015 syfers). In 2020. uitstoot van sektore wat deur die stelsel sal 21 laer as in 2005 wees. Die ontwikkeling van die koolstof-mark Stel in 2005, die EU ETS is die wêreld se eerste en grootste internasionale emissiehandel stelsel, rekeningkunde vir meer as 'n driekwart van die internasionale koolstof handel. Die EU ETS is ook inspireer die ontwikkeling van emissiehandel in ander lande en streke. Die EU het ten doel om die EU ETS skakel met ander versoenbaar systems. EU bedryf komitee kompromie op koolstof hervorming mark surplus van koolstofkrediete bereik het verswak pryse hervorming voorstel poog om hoeveelheid koolstof permitte te trek Deur Alissa de Carbonnel BRUSSEL, 6 Oktober (Reuters) - lede van die Europese parlement bedryf komitee het 'n kompromie oor die hervorming van die blokke koolstof mark, ten gunste van 'n voorstel Kommissie vir die tempo waarteen permitte moet verwyder word bereik, 'n EU-koolstof policymaker gesê. Die komitee het in Straatsburg om 'n verslag oor hoe om die emissiehandel stelsel, wat ontwerp is om te maak groot besoedelaars betaal vir hul uitlatings te hervorm bespreek. Maar 'n surplus van koolstofkrediete na aanleiding van die ekonomiese krisis het verswak pryse. Onder die huidige ETS handel fase, wat strek 2013-2020, die meerderheid van die koolstof permitte word verkoop deur die regering veilings, met die meeste van die res vry om die bedryf gegee. Hervorming voorstel probeer om die bedrag van koolstof permitte te trek algehele as deel van die EU onderling beleid te implementeer 'n baken globale klimaat hanteer, die ooreenkoms Parys, wat van krag sal wees ná die steun van die Europese nasies het dit oor 'n belangrike drumpel op Woensdag. Nou is die vier grootste (parlementêre) groepe is aan boord en nou is dit 'n uitgemaakte saak, het gesê Sweedse Europese Parlement lid Fredrick Federley, wat die bedryf komitees voorstelle vir ETS hervorming opgestel. Continued. Overview Aviaso / EU-ETS verseker volledig in ooreenstemming met die EU emissiehandel stelsel wetgewing. Die sagteware ondersteun ten volle outomatiese data-insameling, en kom met adapters direk verbind met die groot lugredery IT-stelsels. Hoë kwaliteit data is behaal met meer as 50 gereed gemaak validations en kruis-tjek roetines. Behalwe al die standaard EU-ETS verslae, baie meer verslae is beskikbaar vir bykomende ontledings, koolstof rekening bestuur en ouditdoeleindes. Voordele vir operasies volle voldoen aan die EU-ETS regulasies outomatiese data-insameling High data-gehalte en kontrole volgens die vereistes EU veilige belegging vir die toekoms (sagteware sal uitgebrei word na gelang van die veranderende EU-wetgewing) Buigsame aanpassing gebaseer op die IT-stelsels en monitering planne van 'n lugredery Ouditverslae is beskikbaar vir interne en eksterne oudits Voordele vir IT bewese en lae lisensie en 'n lae bedryfskoste betroubare sagteware Verskillende ontplooiing opsies (installasie by die kliënt of ASP-hosting by Honeywell Aviaso) Adapters vir 'n paar lugredery IT-stelsels is geredelik beskikbaar Meer as 50 gereed gemaak validations / kruis-tjek roetines is beskikbaar gerapporteerde data en ooreenstemmende basis data kan gestoor word op grond van die EU-regulasies (minimum 10 jaar) Regte agtergrond die EU-ETS is 'n sentrale pilaar van die beleid klimaat EU. Die belangrikste beginsel reeds in energie-intensiewe nywerhede aangewend vir 'n paar jaar is die implementering van 'n pet en handel stelsel. Opgesom, beteken dit dat die totale toelaatbare uitstoot is beperk met verloop van tyd en emitters kan hul koolstofkrediete handel. In eenvoudige terme, koolstofkrediete is verhandelbaar finansiële instrumente, wat toestemming om een ​​ton koolstofdioksied vrystel verleen. Met die richtlijn 2008/101 / EG van 19 November 2008 het die EU ook lugvaart in die EU-ETS. As 'n gevolg, is almal vlug met bestemmings in Europa wat nodig is om te voldoen aan die EU-ETS regulasies. Die individuele dop vir 'n lugredery sal bepaal word uit die werklike 2010 data ton-kilometer (oupa-regte). Vanaf 2012 het die totale cap vir alle lugrederye sal eers verminder word deur 3 en dan deur 5. Alle lugredery operateurs wat in Europa (of in / uit Europa) moet voldoen aan die EU-ETS regulasies wees en verwag om te monitor en te voorsien ton-kilometer en uitstoot-verslae. Nie-nakoming sal lei tot 'n hoë boetes en moontlike verlies van oupa-regte. Sulke gevolge kan potensieel lei tot 'n aansienlike finansiële verliese. Verslae aan die operateur lugredery te dien moet die volgende verslae: Verslag: Die EU emissiehandel stelsel lande regoor die wêreld te verken en uitstoot implementeer handel stelsels om klimaatsverandering aan te pak, hulle kan belangrike lesse te leer uit die wêreld se eerste en grootste so 'n stelsel: Europa se . Die Europese Unie emissiehandel stelsel (EU ETS) plaas beperkings op koolstofdioksied emissies van meer as 11,000 kragstasies en industriële plante, sowel as operateurs vliegtuie, in meer as 30 deelnemende lande. Dit beslaan ongeveer 45 van die EU onderling totale kweekhuisgasvrystellings. Sedert die aanvang in 2005, het die EU ETS n aansienlike vermindering in die vrystelling van kweekhuisgasse gedryf selfs in tye van groei in Europe8217s bruto binnelandse produk, het gelei tot innovasie in 'n lae-koolstof prosesse, en bereik hierdie resultate aan net 'n fraksie van voorspelde koste, met geen negatiewe uitwerking op Europa se algehele ekonomie. Besprekings sal voortgaan in Europa op voorstelle aan die EU perke ETS besoedeling toeneem verder nie net om emissiereducties versterk, maar ook om ekonomiese groei te stimuleer. Die Environmental Defense Fund (EDF) verslag, die EU emissiehandel stelsel: Resultate en lesse geleer. oorsig van die prestasie van die EU ETS vanaf 2005, en fokus op drie sentrale vrae: Is die EU ETS vermindering van kweekhuisgasvrystellings in Europa die EU ETS doeltreffend om sy doelwitte te bereik, gegewe media aandag aan oor-toekenning van toelaes, prysvolatiliteit, meevaller winste, en die integriteit van die internasionale koolstof offsets het die ETS aangespreek sy sekuriteit probleme, en het hierdie kwesbaarhede invloed op die stelsels emissiereducties Laai die verslag resultate en aanbevelings op grond van ons ontleding van die EU emissiehandel stelsel, EDF het ses groot lesse geïdentifiseer uit die EU ETS en ontwikkelde beleidsaanbevelings te sterk emissiehandel stelsels in lande, streke te versterk of te vestig en state in die wêreld. Die resultaat: Beduidende emissiereducties teen 'n minimale koste. Aanbeveling: Emulate die suksesvolle ontwerp van en verbeterings aan die EU ETS, insluitend sy fokus op die omgewingsintegriteit en afdwingbaarheid van die uitstoot cap, die bewese effektiwiteit van cap-en-handel loslaat in die stimulering van 'n lae-koolstof innovasie. Aanbeveling: Stimuleer langtermynbeleggings emissiereductie deur die handhawing van 'n voorspelbaar dalende, afdwingbaar, wetenskap-gebaseerde pet op koolstof. Die resultaat: Verhoogde beleggings in die vermindering van die uitstoot. Hoewel veel toekenning van toelaes en 'n skerp daling in die pryse tydens die programme loodsfase plaasgevind het in 2005-2007, die beleid stabiliteit geskep deur langer termyn doelwitte daarna gelei tot duursame beleggings in die vermindering van die uitstoot en die implementering van 'n lae koolstof strategieë. Aanbeveling: uitstoot Base pette en gevolglike vermindering toekennings op gemeet en geverifieer historiese uitstoot, eerder as om op geskatte of geprojekteerde uitstoot. Aanbeveling: 'n voorspelbare langtermyn beleidsomgewing wat bankwese van toelaes tussen handel periodes laat. Die resultaat: meevaller winste. Meevaller winste plaasgevind in sommige lidlande maar vermy kan word met behulp van 'n verskeidenheid van beleid gereedskap. Aanbeveling: Vestig toepaslike regulatoriese toesig van die openbare sektor, en veil sommige of al toelaes. Die resultaat: 'n verbetering in die bestuur van geneutraliseer programme. Hervormings het die elemente van die EU ETS wat toelaat dat emitters om krediete verdien uit projekte vermindering van die uitstoot in ontwikkelende lande (neutraliseer) tender verbeter, maar verdere hervormings sou nuttig wees. Aanbeveling: Maak seker geneutraliseer programme streng monitering en rekeningkundige metodes te verduidelik dat emissiereducties is addisionele (dws onder 'n geloofwaardige basislyn) Aanbeveling: Aanvaar hervormings wat toelaat dat internasionale geneutraliseer krediete net uit jurisdiksies wat 'n gedeelte van hulle uitstoot het opgehoopte, of net van minstens - developed lande. Aanbeveling: As 'n skakel na ander handel nasies uitstoot programme, doen dit voorkeur met nasies wat pette of beperkings op groot afgee sektore te neem. Die resultaat: verlaagde bedrog en diefstal. Die EU ETS het aansienlike vordering gemaak in die voorkoming van 'n herhaling van die belasting bedrog en diefstal van toelaes wat plaasgevind het tydens die program8217s vroeë jare. Aanbeveling: Vestig effektiewe bestuur en regulerende liggame, asook voorkomende elektroniese sekerheid stelsels, aan te pas by veranderende kuber aanvalle en ander bedreigings sekuriteit mark. Die resultaat: Meer beleggings in 'n lae-koolstof oplossings. Maatskappye en entrepreneurs het gereageer op die ETS en sy aanvullende beleid met 'n wye verskeidenheid van winsgewende beleggings in 'n lae-koolstof oplossings. Aanbeveling: Instituut 'n ambisieuse pet-en-handel stelsel om sake aan te moedig om kreatief te dink oor die vermindering van kweekhuisgasvrystellings. What8217s volgende Soos die eerste grootskaalse CO 2 pet-en-handel stelsel, die EU ETS bied 'n unieke geleentheid vir ander streke en nasies, lande, en selfs plaaslike jurisdiksies oorweeg koolstof-handel stelsels om te leer uit sy ervaring en voortbou op sy success. See hoe Kalifornië kan baat vind by hierdie lessonsThe versuim om te hervorm Europa se koolstof-mark sal weergalm deur die wêreld die wêreld se grootste koolstof mark is onder die water lyn opsluit. Op 16 April aangewys as die Parlement in 'n poging om Europa se vlagskipprogram van die omgewing, die emissiehandel stelsel (ETS) te versterk verwerp. Koolstof pryse, wat reeds laag is, gedompel. Die opkomende netwerk van globale koolstof handel en Europese klimaat-beleid as 'n geheel kan sink. Die ETS is al lank 'n gemors. Dit is 'n pet-en-handel skema waarin toelaat om uitstraal carbonabout 16000000000 ton-waarde in 2013-20, of min of meer die helfte van die Europese Unies totaal koolstof emissionsare om maatskappye toegeken en kan dan verhandel tussen hulle. Deels omdat resessie industriële aanvraag vir die permitte verminder, en deels omdat die EU weg gegee te veel toelaes in die eerste plek, is daar 'n massiewe oorkapasiteit in die koolstofmark. Die oorskot is 1500000000-2000000000 ton, of oor 'n jaar uitstoot. Pryse het reeds gedaal van 20 (30) 'n ton in 2011 tot 5 per ton in die vroeë 2013 In hierdie afdeling So het die Europese Kommissie, die EU onderling uitvoerende arm, 'n plan om 900m ton koolstof toelaes nou af die mark en weer uitgebroei hulle later, whenit was hopeddemand sal sterker wees (die voorstel is na verwys as backloading). Dit was die plan dat die Europese Parlement deur 334 stemme verwerp om 315 te stuur die prys laer gebly. Op 17 April is dit staan ​​op net 2,75 (sien grafiek hieronder). In teorie die backloading voorstel is nie dood nie. Lede gestem het ook die kwessie terug na die komitee parlemente omgewing te stuur vir meer debat. Dit komitee het die voorstel in Februarie goedgekeur is dit moontlik dat dieselfde idee weer kon pop. Die kommissie kan nuwe hervormings stel. In die woorde van een ondersteuner van backloading, die idee was damn dom op sigself, maar die enigste manier om die toets van die waters vir noodsaaklike strukturele measuressuch as verslanking die lys van nywerhede vrygestel van die vereistes om ETS koolstof permitte te koop. Die probleem is dat nie die parlementêre komitee of die kommissie kan niks doen nie, tensy beduidende getalle lede hul gedagtes verander. Dit lyk onwaarskynlik in die kort termyn, nie die minste nie as gevolg van die opposisie aan die hervorming van die handel stelsel van Europa se grootste maatskappye, veral energie-intensiewe kinders soos chemikalieë firmas. Hulle kla dat die ETS is die instelling van 'n hoër koste op hulle en hulle wil nie koolstof pryse kunsmatig verhoog. Meer diepgaande reformseven die veronderstelling dat hulle kan wees negotiatedwould jare neem omdat hulle deur al 27 EU-regerings goedgekeur sou hê. (Een van die redes vir die probeer om die ETS te hervorm al backloading is dat dit gedoen kan word deur administratiewe bevel.) Vir die tyd wat dus koolstof permitte lyk stel om te bly, in die sin van die sekretaris-generaal van Eurelectric, 'n elektrisiteit verskaffers vereniging, rommel effekte. Dit sal ernstige gevolge hê. Oor die afgelope paar jaar meer as 'n dosyn lande en streke van die EU in die vestiging of stel cap and trade-skemas het gevolg. Dit sluit in Australië, Suid-Korea, Kalifornië en verskeie Chinese provinsies. Die swoeg van die ETS sal nie ophou hierdie proses: Chinas nuwe leiers is verbind tot greep op hul land se groot koolstofvrystellings en dink 'n pet-en-handel skema is noodsaaklik. Maar die Europese parlement stem kan die ontwerp van nuwe skemas te verander. China kan (byvoorbeeld) te hou prysskommelings binne 'n nou band met die opstel van vloer en plafon pryse, soos Kalifornië doen. Dit die ETS kan ook 'n voorbeeld van wat om nie te doen raak, sê Jeff Swartz van die Internasionale emissiehandel Association, 'n drukgroep. Waar van China lei, sal lande soos Brasilië en Turkye volg. In 'n nuwe wêreld van koolstof handel, sal die ETS nie die skema wat ander kopieer wees. Die stemming ook om 'n wêreld koolstof prys harder. Koolstof bestaan ​​wêreldwyd benadeel. Daar is 'n logika om 'n globale prys daarvoor. Jy kan duim teenoor so 'n prys deur die verskillende cap-en-handel skemas saam met 'n skakel, sodat permitte wat uitgereik is deur 'n mark te verhandel in 'n ander. Maar Californias mees onlangse veiling (in Februarie) verkoop koolstof toelaes by 13.62 'n tonnethree keer die huidige Europese prys. As EU pryse laag bly en Kalifornië verbind met die ETS, sou die staat kry 'n laer prys besoedeling as sy skema is ontwerp om voorsiening te maak. Meer waarskynlik, sou koolstof markte aparte bly, ontken firmas 'n enkele prys sein. In Europa self goedkoper koolstof maak swaar besoedel steenkool meer aantreklik as skoner gas. Dit is bemoedigend kragopwekkers te skakel van gas tot steenkool, en om meer steenkool-aangedrewe kragstasies as wat hulle andersins sou doen bou. Volgens Wêreld Resources Institute, 'n dinkskrum in Washington, DC, is Europese lande beplan 69 nuwe steenkoolaanlegte, met 'n kapasiteit van meer as 60 gigawatts, amper soveel as Frances kernkrag-kapasiteit. Die breër vraag is watter effek die swoeg van die ETS op Europese klimaat beleid sal hê oor die algemeen. Die ETS is die enigste EU-wye omgewing instrument. Hierdie week se stem stuur 'n sein wat Europeërs is meer bekommerd oor die koste van daardie vlagskip beleid as oor sy benefitsand dat sein sal nasionale klimaat beleid ook op dinge soos hernubare energie beïnvloed. Dit beteken nie dat die hele gebou van beleid klimaat EU is oor om te verkrummel, soos sommige omgewingsbewustes vrees. Maar dit beteken efforts sal meer verskuif na die nasionale vlak, maak die Europese politiek, en miskien pryse, minder Europese en meer Duitse, Britse of Spaans. Europa het 'n lang beweer dat die leiding van die globale debat oor klimaatsverandering. Na die ETS stem, wat spog met ringe hol. Duidelikheid: Mnr Swartz het ons gevra om duidelik te maak dat hy uitsluitlik verwys na die Europese Unies emissiehandel stelsel as 'n voorbeeld van wat om nie te doen nie. Die Internasionale emissiehandel Vereniging ondersteun ten sterkste emissiehandel in die algemeen. Ons is gelukkig om dit te doen. Gedrukte uitgawe Volgende in die wêreld hierdie week Volgende in die wêreld hierdie week Volgende in die wêreld hierdie week Volgende in Leiers Volgende in Leiers Volgende in Leiers Volgende in Leiers Volgende in Leiers Volgende in Briewe Volgende in Briefing Volgende in die Verenigde State Volgende in die Verenigde State Volgende in die Verenigde State Volgende in die Verenigde State Volgende in die Verenigde State Volgende in die Verenigde State Volgende in die Verenigde State Volgende in die Verenigde State Volgende in die Amerikas Volgende in die Amerikas Volgende in die Amerikas Volgende in die Amerikas Volgende in Asië Volgende in Asië Volgende in Asië Volgende in Asië Volgende in Asië Volgende in China Volgende in China Volgende in China Volgende in China Volgende in die Midde-Ooste en Afrika Volgende in die Midde-Ooste en Afrika Volgende in die Midde-Ooste en Afrika Volgende in die Midde-Ooste en Afrika Volgende in die Midde-Ooste en Afrika Volgende in Europa Volgende in Europa Volgende in Europa Volgende in Europa Volgende in Europa Volgende in Europa Volgende in Europa Volgende in Brittanje Volgende in Brittanje Volgende in Brittanje Volgende in Brittanje Volgende in Brittanje Volgende in Brittanje Volgende in Brittanje Volgende in Brittanje Volgende in Brittanje Volgende in Internasionale Volgende in Spesiale rapporteer Volgende in Spesiale verslag Volgende in Spesiale verslag Volgende in Spesiale verslag Volgende in Spesiale verslag Volgende in Spesiale verslag Volgende in Spesiale verslag Volgende in Spesiale verslag Volgende in Spesiale verslag Volgende in Spesiale verslag Volgende in Business Volgende in Business Volgende in Business Volgende in Business Volgende in Business Volgende in Business Volgende in Business Volgende in Business Volgende in Finansies en Ekonomie Volgende in Finansies en Ekonomie Volgende in Finansies en Ekonomie Volgende in Finansies en Ekonomie Volgende in Finansies en Ekonomie Volgende in Finansies en Ekonomie Volgende in wetenskap en tegnologie Volgende in Wetenskap en tegnologie Volgende in wetenskap en tegnologie Volgende in wetenskap en tegnologie Volgende in wetenskap en tegnologie Volgende Boeke en kuns Volgende Boeke en kuns Volgende Boeke en kuns Volgende Boeke en kuns Volgende Boeke en kuns Volgende Boeke en kuns Volgende in Obituary Volgende Ekonomiese en finansiële aanwysers Volgende in Ekonomiese en finansiële aanwysers Volgende in Ekonomiese en finansiële aanwysers Volgende in Ekonomiese en finansiële aanwysers Volgende in Ekonomiese en finansiële aanwysers Print uitgawe


No comments:

Post a Comment